• Julekort. Nederst er det et grønt brevsegl omkranset av kristtorn og et grønt silkebånd er festet i seglet. Midt på bildet er det en hvit ramme med bilde av et vinterlandskap inni. Sola står lavt på horisonten, og stikker fram bak noen busker og den snødekte bakken. Trykt tekst på forsiden: Wishing You a Merry Christmas.

Bakside: Trykt tekst: "Davidson Bros, London & New York. Serie 1405 X. Printed in Germany". Poststemplet i Winnipeg, 28.11.1911. Rødt postfrimerke, Canada Postage, two cents. Avbildet mann i profil.
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Wishing You a Merry Christmas

Add a comment or suggest edits